Városlista
2024. november 15, péntek - Albert, Lipót

Hírek

2018. Július 25. 09:04, szerda | Helyi

Kozmetikumok, amelyek kizsákmányolás nélkül tesznek szebbé

Kozmetikumok, amelyek kizsákmányolás nélkül tesznek szebbé

Sokan szeretjük a jóillatú, kényeztető minőségi kozmetikumokat, amelyek ápolják a bőrünket, karbantartják a testünket, segítenek megőrizni a szépségünket és hozzájárulnak az általános jó közérzetünkhöz a mindennapokban.

Szerencsére egyre több fogyasztó dönt úgy, hogy mindezt káros anyagok, vegyszerek, kínzó állatkísérletek és a természet kizsákmányolása nélkül szeretné élvezni. A jó hír az, hogy ezekre az igényekre van a kínálati oldalról is válasz. Íme, egy cég, amely küldetésének tekinti, hogy a világ legetikusabb és legfenntarthatóbb márkája legyen.

A The Body Shop 2016 éve elején jelentette be ezirányú ambícióját és indította útjára a megújult eszmét, amely a márka alapításától kezdve a vállalat legfontosabb küldetéseit öleli fel. Az „Enrich Not Exploit” irányelv magyarul azt jelenti „Éltesd, ne éld fel” és arra vonatkozik, hogy a The Body Shop az emberek, a bolygó és az állatok kizsákmányolása nélkül szeretné jobbá tenni, gazdagítani a világot, méghozzá minőségi, élvezhető és izgalmas kozmetikumok kifejlesztésével.

A vállalat komoly célokat is megfogalmazott annak érdekében, hogy a világ legetikusabb és fentarthatóbb vállalata lehessen. A 2020-ig előre tekintő konkrét tervezet első évét értékelték most. Jelentős előre lépések történtek 4 főbb területen is, lássuk ezeket kicsit részletesebben.

44 új potenciális természetes kozmetikai alapanyag

Pontosan ennyi új természetes alapanyagot azonosítottak be 2017 ősze óta, az egyik legismertebb etikus márka, a brazil Natura szárnyai alatt. A cél az, hogy a kozmetikai alapanyagok beszerzését a biodiverzitást elősegítve forradalmasítsák, és közben gazdagítsák az érintett természeti területeket. Olyan új kozmetikumokat szeretnének kifejleszteni, amelyeket élveznek a vásárlók, és amelyek ugyanakkor segítik a bolygó védelmét és megfelelnek a minőségi és fenntarthatósági követelményeknek is.

5 új Közösségi Kereskedelmi alapanyag

A Közösségi Kereskedelmi program célja, hogy a vállalat méltányos árat fizessen, és jó munkakörülményeket biztosítson partnereinek és beszállítóinak. 2017-ben 5 új Közösségi Kereskedelmi alapanyagot vezettek be, amellyel 12.450 gazdaságilag veszélyeztetett ember számára teremtettek munkalehetőséget.

41,4 millió négyzetméter veszélyeztetett élőhely megmentése bio-hidakkal

A The Body Shop máris nagy lépést tett ezzel az élővilág túlélése érdekében azokon a területeken, ahol veszélyes méreteket ölt az erdőirtás. A végcél összesen 75 millió négyzetméternyi terület regenerálása és megóvása a világ különböző pontjain.

3,8 millió aláírás a kozmetikai célú állatkísérletek betiltásáért

Útjára indították az eddigi legnagyobb globális kampányt a kozmetikai célú állatkísérletek betiltásáért a Cruelty Free International szervezettel közösen. A kitűzött 8 millió petíció aláírásból 2017-ben 3.8 millió már összegyűlt.

Az évértékelés során a The Body Shop az ezeken a területeken való további előrehaladás mellett a jövőre nézve az önkénteskedést, a fenntartható csomagolóanyagok kifejlesztését, valamint a megújuló energiaforrások alkalmazását tekinti legfőbb ambícióinak és kihívásainak.

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi

K&H: indul a „pénztanárok” versenye

a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok

2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi

NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa

2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi

PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit

A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre

2024. Augusztus 18. 00:00, vasárnap | Helyi

Győzelem Bosznia-Hercegovinában, rajt Montenegróban

Győzelem Bosznia-Hercegovinában, rajt Montenegróban - ez az utóbbi napok mérlege Szász László esetében, aki a hétvégén Pljevljaban versenyez.