Hírek
2018. Február 13. 16:19, kedd |
Helyi
Forrás: Liszt Ferenc Ének-Zenei Általános Iskola
SAJTÓKÖZLEMÉNY
Hódmezővásárhelyi Tankerületi Központ EFOP 3.3.7-17-2017-00022 „MESTERFOGÁSOK” című projekt
A Hódmezővásárhelyi Tankerületi Központ támogatási kérelmet nyújtott be az „Informális és nem formális tanulási lehetőségek kialakítása a köznevelési intézményekben”című EFOP-3.3.7-17 kódszámú pályázati felhívásra, amelyet az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogatásra érdemesnek ítélt.
A projektben részt vevő intézmények:
- Hódmezővásárhelyi Liszt Ferenc Ének-zenei Általános Iskola
- Hódmezővásárhelyi Szent István Általános Iskola
- Németh László Gimnázium, Általános Iskola
Kedvezményezett: Hódmezővásárhelyi Tankerületi Központ
Projekt címe: „MESTERFOGÁSOK”
Projekt azonosító száma: EFOP 3.3.7-17-2017-00022
A támogatás összege: 71 480 706 Ft
Támogatás intenzitása: 100%
Projekt megvalósítás ideje: 2018.01.01.- 2020.01.01.
A projekt célja: pályaorientáció, a munkaerő-piaci kompetenciák erősítése innovációs műhelyek keretében.
Hazánk jövőjét meghatározza az oktatás minősége. A legfontosabb cél, hogy a diákok általános műveltsége, tudásszintje megfeleljen a hazai és nemzetközi elvárásoknak, egyéni és közösségi érdekeket szolgálva használható, bővíthető tudással rendelkezzenek, a pályaválasztás, a szakma iránti érzékenyítés épüljön be a tartalmi rendszerbe. Ezért választotta a projektbe bevont mindhárom intézmény, hogy az interaktivitáson alapuló, felfedeztető módszereket alkalmazó műhelymunkán keresztül segítse a tanulók tudatos pályaorientációját. Jelen program horizontjában a pályaorientáció áll, melynek eredményeként megvalósul a tudásintegráció, az alap- és kulcskompetenciák, a munkaerő-piaci kompetenciák erősítése, és a vállalkozói készségfejlesztés.
A szabadidőben zajló informális, nem formális tanulás kihasználására törekszik a program. A projektben a tevékenységek az élménypedagógiára épülnek, fejlesztjük pedagógiai eszköztárunkat, olyan informális és nem formális tanulási módszerek és tartalmak, illetve az ehhez szükséges terek kialakítására törekszünk az iskolán belül is, amelyek gazdagítják a tanulási lehetőségeket, ami mindenki számára elérhető. Célunk, hogy tudatosan készüljenek a tanulók felnőtt életükre, a feléjük áramló információtömegből kiszűrjék a számukra használható tudást, képesek legyenek döntések meghozatalára. Az esztétikai érzék fejlesztésén túl a játék, a munka, a tanulás komplex megjelenítése által történő ismeretgazdagítás, közös alkotások létrehozása, az együttes munka örömének megtapasztalása, a kreativitás fejlesztése és a tanulók sikerélményhez juttatása kiemelt feladata a programnak
Ezek érdekelhetnek még
2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi
PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit
A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre
2024. Augusztus 18. 00:00, vasárnap | Helyi
Győzelem Bosznia-Hercegovinában, rajt Montenegróban
Győzelem Bosznia-Hercegovinában, rajt Montenegróban - ez az utóbbi napok mérlege Szász László esetében, aki a hétvégén Pljevljaban versenyez.
2024. Szeptember 20. 07:58, péntek | Sport
Labdarúgó NB I - Az örökrangadóval indul, keleti rangadóval folytatódik a forduló
Péntek este az MTK és a Ferencváros örökrangadójával indul a labdarúgó OTP Bank Liga 7. fordulója.
2024. Szeptember 20. 07:57, péntek | Bulvár
A Deltát vezető mesterséges intelligencia a műsor képeinek szerkesztésében is részt vesz
Nemcsak a Delta műsorvezetője a Bíró Ada nevű mesterséges intelligencia, már a műsor képeinek szerkesztésében is részt vesz - hangzott el az M1 aktuális csatorna csütörtöki adásában.